Kundedataanalyse og kundeprofilering

opnå bedre resultater med din kunde-kommunikation

Express benytter kunde- og transaktionsdata fra din virksomhed og kombinerer dem med demografiske data, f.eks. Mosaic og Conzoom. Vi kan hjælpe med at skabe segmenteringsmodeller og opnå kundeindsigt, der er essentiel, når du ønsker bedre resultater i din kundekommunikation.

Vi udarbejder analyser, der øger virksomhedens viden om sine kunder. Målsætning med analyse kan være følgende:

  • Opnå større effekt (salg/respons) på de breve, der udsendes.
  • Sikre bedre resultater på fastholdelse og mersalg ift. timing og tilpasning af budskab individuelt.
  • Effektiv, besparende og relevant kommunikation ved kun at sende breve til dem, dit budskab er relevant for.

Dataanalyse og kundeindsigt er afgørende, hvis du som virksomhed ønsker at styrke effekten af din kommunikation ved at inddrage relations- og relevansdrevet dialog i fysiske kanaler som en effektiv del af dit omnichannel setup til lead og kundekommunikation.

 

Skal vi hjælpe dig med direkte markedsføring?

Vi ved, hvad der skal til for at skabe resultater! Uanset om det er masseudsendelse eller personaliseret materialer.