Selvfølgelig kan du både spare penge og sælge mere på én gang

Arbejder du med direct mail, er du selvfølgelig ude efter resultater. Du er jo, hvor du er, for at skaffe flere penge på bundlinjen. Spørger du dit reklamebureau, siger de, at du har brug for en ny og bedre kampagne. Spørger du din printleverandør, tilbyder de at skære endnu et par øre af printprisen.

Selv hos store DM-brugere oplever jeg diskussionen om, hvor vidt de nu skal gå den ene eller den anden vej? Begge dele giver mening, men hver for sig er det kun halvdelen af sandheden.

Forklaringen er, at direct mail er et utroligt effektivt medie. Desværre er det også ret dyrt at bruge. Og bruger du det uden at tænke dig om, kan det blive virkelig dyrt.

Balancen mellem færre omkostninger og mere salg er med andre ord en kompleks affære, der kræver, at du ser på hele processen med kritiske øjne – og nøje afvejer, hvor du skal spare, og hvor du skal investere. Det er komplekst, så ofte ender det desværre med, at alt bliver lagt i den ene eller den anden vægtskål.

Derfor har vi hos Express har gjort det nemmere for dig at få et overblik: Du bruger en times tid på at fortælle os, hvad du gør i dag. Efter mødet vender vi tilbage med en overskuelig Potentialerapport, der viser, hvor I får mest ud af at sætte ind. Det giver grundlag for en snak om at spare og sælge mere på én gang.

UDFORDRING: SÆT EN TIME AF OG FIND UD AF, HVORDAN I FÅR MEST UD AF JERES DM-BUDGET

Skal vi hjælpe dig med outsourcing?

Inhouse vs. Outsourcing. Overvejer du at outsource din print, kuvertering, scanning, lagring eller produktion af direct mail? Kontakt os for en snak om effektivisering og optimering ved outsourcing af print og Direct Mail.