Express

effekt & resultater

 

 

EFFEKT OG RESULTATER – enkelt og effektivt

 

EXPRESS leverer den stærkeste produktion til virksomheder

EXPRESS leverer løsninger der skaber resultater og besparelser

EXPRESS hjælper virksomheder med at få effekt via fysiske kanaler

EXPRESS leverer markedets bedste ekspertbistand med erfarne og dedikerede specialister i et optimalt omnichannel set up

Hvordan kan vi bedst hjælpe dig?

Du kan vælge to veje her: 

Business & Drift KLIK HER
Direct mail & marketing KLIK HER

BUSINESS og DRIFT

Vi leverer den stærkeste produktion

BUSINESS OG DRIFT omfatter drift, optimering og outsourcing af transaktionsprint, kuvertering   digitale breve og e-Boks  –  scanning og udsendelse samt lagring af materialer. 

Express leverer en stærk produktion med den højeste IT og Data sikkerhed på markedet, kvalitet, hastighed og leveringssikkerhed.

  • “State of the art produktion”
  • Nyeste maskiner og software
  • De højeste sikkerhedserklæringer og data-certificeringer
  • Indlevering til distributører flere gange om dagen
  • To-hold skift

Frigør ressourcer og optimér jeres interne produktion

Er din virksomhed beskæftiget med intern produktion, med alle omkostninger der følger med og et konstant behov for de nyeste maskiner, software og processer, så er det måske tid til at overveje outsourcing.

Express tilbyder skræddersyede outsourcing løsninger. Vi giver mulighed for at reducere jeres omkostninger, forbedre jeres effektivitiet og fokusere på jeres kerneforretning. Samtidig med at vi garanterer den højeste sikkerhed, kvalitet og “state of the art produktion”.

Besparelser på alle områder

Med en fast aftale hos Express, kan I frigøre ressourcer og opnå besparelser på alle områder. Det gæder i forhold til medarbejdere, maskiner, software, uddannelse, driftsudgifter, forsendelse med mere.

VÆRDI FOR BUSINESS

DRIFTANSVARLIG

 

Print, Kuvertering, Scanning

  Effktivisering og optimering af drift

  Besparelser på produktion og distribution

  Øget kvalitet i produktion og levering af breve

  Outsourcing og effektiv udnyttelse af ressourcer

  Digitalisering og kvalitetssikring af datafangst og dokumenter

DIRECT MAIL og MARKETING

 

Totalløsninger til Direct mail, Print, Pakning og Data management

DIRECT MAIL & MARKETING omfatter flere forskellige løsninger inden for direkte kundekommunikation. Vi tilbyder løsninger inden for Direct mail, kampagner  –  pakning, data og permission management  –  direct mail og e-Boks  –  personaliseret kommunikation og meget mere.

Express leverer rådgivning, inspiration og stærke løsninger på hvordan I kan optimere jeres marketing indsats i fysiske kanaler i samspil med digitale kanaler – på den bedste og mest effektive måde.

Få skabt ny effekt i fysiske kanaler

Direct mail og personlig kommunikation driver effektivitet.

Hos Express bliver du betjent af nogle af Danmarks mest erfarne og dedikerede eksperter inden for direkte markedsføring og distribution. Derfor får du ikke alene produceret en opgave – du får løst dine udfordringer og afdækket alle muligheder.

Hør hvordan vi kan hjælpe dig med jeres direkte markedsføring.

Effekt og resultater

Du kan regner med at få forslag til udformning af din Direct mail, permission opsamling, personaliseret kommunikation eller besparelser på porto. Det kan også være kvalitetsforbedring og den bedste løsning til opsætning af din kommunikation og projektledelse.

VÆRDI FOR SALG OG MARKETING

 

   Flere kunder

   Flere leads

   Flere permissions

   Mere loyale kunder

   Bedre effekt fra marketing

   Mere optimalt omnichannel set-up

Vi gør det nemt – alt samlet ét sted

Vi er din proaktive partner og er med dig hele vejen med rådgivning og løsninger. Ved at vælge Express som jeres samarbejdspartner, kan I optimere og få effekt af fordelene ved at have alle jeres direct mail aktiviteter samlet ét sted.

Har du brug for en løsning her og nu?

jeg skal sende breve

Skal du sende breve, så kan vi hjælpe med det helt rette og optimeret mix optimeret i forhold til kanaler, pris og målgrupper.

jeg skal sende pakker

Skal du sende pakker, så sammensætter vi en løsning der bedst passer til dit behov og budget – sikkert og professionelt.

jeg skal sende en direct mail

En god direct mail er effektiv og kan skabe de resultater du mangler. Skal vi hjælpe dig?
i

jeg skal scanne

Har du brug for effektivt at digitalisere alle typer dokumenter, scanne, tolke, verificere effektivt og med høj kvalitetssikring.

Har du brug for rådgivning?

jeg mangler permissions

Går du glip af salg, fordi du mangler permissions? Er du udfordret af nye cookie-regler ift. din markeds-føring.

 

jeg mangler kunder og leads

Vi kan hjælpe med at sammensætte din Direct Mail totalløsning der kan hjælpe dig med at skabe nye kunder og leads.

 

jeg vil være mere omnichannel

Går du glip af effekt, leads og mersalg i dit omni-channel set up og får du udnyttet potentialet i fysiske kanaler?

 

jeg vil vide mere om direct mails

Få inspiration og værdifuld og gratis guide til effektive Direct Mails. Find ud af muligheder og hvordan du bedst bruger Direct Mails.

 

jeg vil spare på print og porto

Få forslag til besparelser på porto eller til udformning af din Direct Mail, kvalitets-forbedringer og alternative løsninger.

 

Suzuki, Carsten Rasmussen, CRM og Social media manager

Værdien af en stærk sparringspartner på Direct Mail

Express har væsentligt bidraget til de resultater vi har oplevet ift. vores direkte kundekommunikation og effektiv udnyttelse af de fysiske kanaler. Express er en stærk samarbejdspartner i det arbejde – både for Suzuki og vores reklamebureau Hjaltelin Stahl, som ud over den praktiske del med eksekvering på alle aktiviteter, har stået for rådgivning og stillet systemer til rådighed. Som landeansvarlig for Suzukis relationer til kunder benytter jeg jævnligt udsendelse af Direct Mails til kunder på vegne af vores 78 forhandlere som en del af vores kommunikations palette. Det er helt essentielt at have styr på vores kundedata, så vi kan sende et brev med den rigtige afsender fra den forhandler, hvor kunden havde købt sin bil. Det er også essentielt at have en portal, hvor forhandlerne kan se de kunder, vi har udvalgt til en aktivitet samt bruge værktøjet til løbende opfølgning på aktiviteterne. De løbende ændringer i distributionsløsninger og –portorabatter har været en jungle at finde rundt i, men i samarbejde med Express er vi sikret de størst mulige rabatter. Jeg kan varmt anbefale Express til alle, der ønsker at arbejde med bedre Direct Mail løsninger.

GIV JERES RUTINER ET SERVICETJEK

“I 90% af alle Servicetjek finder vi konkrete besparelser på over 10%

HVORFOR EXPRESS

Vi skaber effekt og resultater via fysiske kommunikationskanaler Express ser på hele værdikæden, ser muligheder og leverer løsninger inden for direkte kundekommunikation. Vi kan hjælpe med at optimere på tværs af dine opgaver, hvilket skaber resultater og besparelser. Vi er en proaktiv sparringspartner Hos Express bliver du betjent af Danmarks mest erfarne og dedikerede eksperter inden for direkte markedsføring.

Sikkerhed og beskyttelse af personoplysninger 

 

Hos Express prioriterer vi sikkerhed og databeskyttelse højt

Vi prioriterer sikkerhed og databeskyttelse højt for at sikre, at både vores egne og vores kunders data, herunder personoplysninger, håndteres på en sikker og tillidsvækkende måde. Vores forpligtelse til at overholde databeskyttelseslovgivningen (GDPR) og nationale databeskyttelseslove er fundamentet i vores sikkerhedsorganisation.

Express’ sikkerhedsorganisation er designet til at understøtte en kontinuerlig overholdelse af relevante lovmæssige og kontraktmæssige krav gennem faste procedurer og kontroller. Vi foretager regelmæssige risikovurderinger for at identificere og håndtere potentielle sikkerhedstrusler, og vi sikrer, at vores sikkerhedsforanstaltninger altid er opdaterede og i stand til effektivt at beskytte de data, vi er betroet.

Ledelsen i Express har det overordnede ansvar for informationssikkerhed, og dette ansvar er understøttet af vores IT-sikkerhedsudvalg (ISU), som spiller en central rolle i at rådgive og understøtte ledelsen i sikkerhedsrelaterede beslutninger. Derudover har vi klare retningslinjer for håndtering af sikkerhedshændelser og kriser, og vi er forpligtet til at handle proaktivt for at forhindre sikkerhedsbrud.

For at underbygge vores engagement i sikkerhed og gennemsigtighed, undergår vi regelmæssigt revisioner udført af uafhængige revisorer, EY Danmark, ISAE 3000 for GDPR og ISAE 3000 for ITGC. Disse revisorerklæringer bekræfter vores overholdelse af både nationale og internationale standarder for informationssikkerhed, hvilket yderligere styrker tilliden hos vores partnere og kunder til vores evne til at håndtere data ansvarligt og sikkert.

Vores engagement i sikkerhed og beskyttelse af personoplysninger er en integreret del af vores forretningsstrategi, og det er med til at sikre, at alle parter – fra medarbejdere til kunder og partnere – kan have fuld tillid til vores evne til at håndtere data ansvarligt og sikkert.

 

Produktionssikkerhed

Eftersom 90% af de breve vi producerer, er personligt adresserede og ofte indeholder personoplysninger, har vi  implementeret nøje kontrollerede workflows og et specialiseret produktions-setup. Dette sikrer, at hvert brev, vi sender til print, bliver korrekt printet, kuverteret og leveret til distribution uden fejl.

Vores proces starter allerede ved modtagelsen af data, hvor hver kunde tildeles et dedikeret område og et unikt login på vores sikre SFTP-server, og fortsætter på vores filserver. Vi behandler hver opgave individuelt fra start til slut, hvilket eliminerer risikoen for, at breve fra forskellige opgaver blandes. For eksempel, når vi modtager et job på 500 breve, sikrer vi, at alle 500 breve bliver printet og kuverteret korrekt, før de overgår til distributionsfasen. Herefter bevarer vi en stringent fysisk separation og mærkning af de færdige opgaver for at opretholde orden og sikkerhed.

For yderligere at garantere integriteten af hver forsendelse anvender vi sikkerhedskoder på brevene. Disse koder forhindrer, at breve fra forskellige kunder blandes i samme kuvert og gør det muligt for os hurtigt at identificere et specifikt brev, hvis behovet opstår. Sikkerhedskoderne muliggør også en effektiv scanning af returpost og oprettelse af detaljerede oversigter over breve, som ikke kan omdeles.

Med disse omfattende sikkerhedsforanstaltninger på plads, sikrer Express A/S, at vores kunders kommunikation håndteres med den højeste grad af præcision og fortrolighed.

om Express

Hos Express møder du kun dedikerede og erfarne medarbejdere, der hver især er specialister, men alle forstår betydningen af at samarbejde og levere resultater. Vi elsker hvad vi laver, vi holder hvad vi lover og er service-orienterede til fingerspidserne.
Vores mål er, at alle virksomheder – uanset størrelse, branche og kundetyper – kan tilbyde bedre kundeoplevelser og opnå en bedre effekt ved at udvide deres datadrevne salg, kunde-kommunikation og service med fysiske kanaler.

Skal vi hjælpe dig med direkte markedsføring?

Vi ved, hvad der skal til for at skabe resultater! Uanset om det er masseudsendelse eller personaliseret materialer.