PERSONALISERET KOMMUNIKATION
Omsæt data til markedsføring og kunde-kommunikation med effekt
Viden om kunden essentiel. Jo bedre du er til at tale til kunden ud fra hans eller hendes demografiske profil, købsadfærd, interesser, behov, jo bedre resultater får du. Forudsætningen er, at du både har styr på dine data og kan bruge dine data – og omsætte dem til praktisk markedsføring der skaber effekt.
Hos Express hjælper vi vores kunder med at skabe individuelle budskaber ved hjælp af data. Vi sørger for, at det rigtige budskab rammer den rigtige modtager på det rigtige tidspunkt. Vi sørger også for at registrere responsen og for at levere det, du har lovet. For slet ikke at tale om at gemme de nye data, som sætter dig i stand til at kommunikere endnu mere målrettet næste gang.
Det rigtige budskab med Direct Mail til den rigtige modtager
Udsendelse af en Direct Mail er ofte et printet brev med adresse sendt i en konvolut evt. med en brochure. Men det kan i virkeligheden have næsten alle de former, som fantasien og postvæsnet tillader. Fx en personlig Direct Mail forsendelse, som er pakket i et paprør eller i en anden 3-dimensionel emballage – eller måske et personligt salgsbudskab, som indgår i din fakturaudsendelse.
Uanset hvordan du vælger at sende Direct Mail ud, opnår du de bedste resultater, når modtager opfatter dit budskab som relevant og vedkommende. At sende Direct Mail til alle modtagere med det samme budskab på samme tid er sjældent vejen til gode resultater og god økonomi.
Skal vi hjælpe dig med direkte markedsføring?
Vi ved, hvad der skal til for at skabe resultater! Uanset om det er masseudsendelse eller personaliseret materialer.