Omnichannel
Fuld eller halv omnichannel?
Hvorfor kun lave halv omnichannel?
Digitale kanaler har gået sin sejrsgang. Og det er med rette! Digitale kanaler har givet virksomheder muligheder for at nå kunder i en tæt dialog og i et omfang som ikke var mulig da der udelukkende blev brugt fysiske kanaler.
Det der før var ægte omnichannel set ups, hvor virksomheder mødte kunder på tværs af kontaktpunkter, fysiske såvel som digitale, er nu i rigtig mange tilfælde blevet til halve omnichannel set ups udelukkende baseret på digitale kanaler – kompliceret af GDPR, nye cookieregler mm.
Gå ikke glip af effekt.
Få skabt ny effekt i fysiske kanaler
Hvis virksomheder kun har et halvt omnichannel set up uden brug af de fysiske kanaler, går de fleste glip af en stor del af effekten og værdiskabelsen. Det er et stort spild, både for den enkelte virksomhed og for kunderne.
Hvis du vælger kun at benytte digitale kanaler til markedsføring, afskærer du dig for at få forretning du kunne få. Vi har lavet flere kampagner for 100% digitale virksomheder med meget tilfredsstillende ROI.
Få rådgivning, inspiration og konkrete løsninger på hvordan.
Skal vi hjælpe dig med direkte markedsføring?
Vi ved, hvad der skal til for at skabe resultater! Uanset om det er masseudsendelse eller personaliseret materialer.